Köp streaming i Innebandyappen!

Klicka här

Gå Svensk Innebandys Fifty/fifty-utbildning

Klicka här

Svensk Innebandy söker en administratör

Svensk Innebandy letar efter ett nyförvärv till vårt lag! Nu söker vi på Svensk Innebandy dig som brinner för administrativa arbetsuppgifter, som har ett starkt fokus på struktur och ordning samt alltid har hög servicekänsla i centrum. Låter det här som du, vill du bli en del av ett härligt gäng? Tveka inte, sök tjänsten nu. 
 
Vi på Svensk Innebandy bryr oss om varandra och alla medarbetare hos oss är lika viktiga i vårt lagbygge och därmed i våra mål och vision som vi tillsammans jobbar mot dagligen – vi vill bli folksporten, vi vill våga tänka nytt och vi vill göra skillnad i samhället.  
 
Om tjänsten:
En av våra kollegor ska gå på föräldraledighet och under den tiden behöver vi förstärka vårt team med dig som tycker om att arbeta med administration, service och samordning. Som administratör hos oss kommer du vara en del av en arbetsplats som stöttar, hjälper och lyfter varandra. Du kommer främst att arbeta med vår Generalsekreterare Mikael Ahlerup och ledningsgruppen. 
 
Du kommer arbeta med administrativa arbetsuppgifter och vardagarna kommer vara varierande och i en miljö där spännande saker händer hela tiden – vi är bland annat mitt uppe i förbundsserier/pågående seriespel, events, mästerskap, jubileum och storsatsning på Svensk Innebandy framåt!
 
Vidare i rollen som Administratör kommer du administrativt sköta protokoll, samordna inför och under möten, förberedelser inför resor och svara på inkommande samtal.
 
Som person är du strukturerad, du brinner för att ge service och har god samarbetsförmåga. Du delar vår värdegrund, du har en positiv inställning till att lära dig nya saker och ta dig an nya utmaningar. Eftersom rollen innebär att du som administratör stöttar olika enheter och dagligen har kontakt med nya människor, ser vi att du bra problemlösningsförmåga och har en hjälpsam inställning. 
 
Läs mer om tjänsten här.
 
Anställningen: 
Tjänsten är på heltid och en visstidsanställning med start snarast möjligast, senast december - till och med den sista augusti 2022. Arbetet utförs huvudsakligen under kontorstid på Sportkontoret i Solna. Vi tillämpar individuell lönesättning relaterad till vår bransch (idrott). Kollektivavtal genom Unionen, Ledarna och Akavia. 
 
Ansökan: 
Din ansökan ska innehålla ett personligt brev och CV. Märk din ansökan ”Administratör”. 
Vi tar emot ansökningar endast via: jobb@innebandy.se. 
Skicka din ansökan senast 2021-11-12.
Vi gör urval och intervjuer löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. 
 
Kontakt:  
Frågor om tjänsten besvaras av:  
Sofia Haglund, HR-chef, tel: 072 204 93 43  
Mikael Ahlerup, Generalsekreterare, tel: 070 585 36 46 
 
Övrigt: 
Vi behåller din ansökan med innehåll och person- och kontaktuppgifter under sex (6) månader från att vi offentliggjort vem som fått tjänsten. Därefter kommer vi att radera hela ansökan om du inte meddelar oss att behålla den i max två (2) år från att vi offentliggjort vem som fått tjänsten. Läs mer om hur Svensk Innebandy behandlar personuppgifter på: www.innebandy.se/gdpr.

short_text    Publicerat av Martin Almroth 2021-11-05, kl 14:45