Semester
Publicerad
Semester
Hej
Kansliet är stängt då vi har semester och åter den 10 augusti.
Vi vill passa på att önska en trevlig sommar.
För frågor där vi svarar sporadiskt orebro@innebandy.se
MVH
Gänget på ÖLIBF
Publicerad av Henrik Axling