Semester

Publicerad
Klubbor ligger på ett mål

Semester

Hej 

Kansliet är stängt då vi har semester och åter den 10 augusti. 

Vi vill passa på att önska en trevlig sommar.

För frågor där vi svarar sporadiskt orebro@innebandy.se 

MVH 

Gänget på ÖLIBF 

Publicerad av Henrik Axling

Dela

Upptäck fler nyheter

Nationella samarbetspartners
Pantamera
EY
OBOS