Välkommen Johan!
Publicerad
Här kommer en riktigt rolig nyhet!
Vi vill hälsa Johan Samuelsson varmt välkommen till oss på Västernorrlands Innebandyförbund!
Från och med sista augusti kommer Johan att arbeta hos oss på 25%, först och främst säsongen ut. Ett fantastiskt tillskott för oss i distriktet och vi vet att Johan besitter en enorm kompetens och erfarenhet som kommer gynna innebandyn i Västernorrland otroligt mycket.
– Jag ser fram emot att vara tillbaka inom innebandyn i Västernorrland och ser fram emot anställningen på förbundet, där jag kommer att jobba med utveckling och utbildning, säger Johan.
Vi ser fram emot hösten där vi kommer att få lära känna Johan ännu bättre!